torsdag 31 januari 2013

Skön, våren är snart här...

NU, får det vara nog. Nu krävs det lite vår och fågelkvitter. Färger gör stämningen kan man säga, se bara denna fina bild från Tine K home. Hon har minst sagt öga för detaljer. 




Det ska bli skönt med helg, jag lever liksom upp lite då. Känner mig själv minst sagt lite radiostyrd när allt går i ett under veckodagarna. Men nu så, nu börjar min helg. Ungarna hämtades och vi rallade vidare till min frisör för att fixa till mina gyllene lockar (dock är mitt hår spikrakt som ett ösregn ;) )

Lite färg och topping sen är jag fit for fight igen. Den känslan är så härlig, den när man är färdig fönad, plattångad och full med osande väldoftande medel och sprayer av alla de slag. När vi skulle hem där ifrån ville Knoll och Tott INTE följa med, något fascinerande barnprogram hade fångat deras intresse. Aj då. bråk, bråk. På med skorna, var av ena tösen bara ville ha ena skon på sig för den andra var blöt.  Till bilen med en bar fossing och en sko. Dom är för roliga när man ser det på avstånd. 

Hem kommer man och möts av en underbar doft av mat. Mannen hade dagen till ära tillagat hemmagjorda piroger, till det serverades ett glas av det röda. Tror nog han saknar bagare jobbet lite grann ;) 

Fortsatt njut av kvällningen!

Inga kommentarer: