måndag 7 januari 2013

Nu har jag bestämt mig


Sköna gråa måndag:) Ny vecka nya möjligheter som man brukar säga :) Nu hoppas vi på nya fräscha tag i familjen. Efter två veckor av dunder förkylning och nästäppa har jag äntligen kunnat gå och yoga under kvällen. Det är så skönt att bara släppa tankarna för ett tag och bara koncentrera sig på att räkna till 4 på in- och ut andning. Jag ljög. Hade faktiskt tankarna på lite andra saker i dag under yoga passet. Det är ju näst intill skrattretande och nästan lite "pinit" att säga men jag hade tankarna på en lampa....... ja, det hade jag faktisk och nu har jag äntligen bestämt mig. Det får bli Tine K:s lampfot i stl. L och nudlar till familjen i två månader;) 

Coming up, Birthday ;) Får hoppas på ett litet bidrag, då kan jag åtminstone erbjuda mina kära familjemedlemmar biff till nudlarna.... ;)




Nu, blir det förberedelser inför födelsedagssång i morgon bitti. E & M fyller hela 5 år i morgon. Då de sover i olika rum funderade jag lite på hur vi skulle gå tillväga när vi ska sjunga. Jag frågade flickorna själva och M vill i vanlig ordning inte dela säng med E, hon tycker det blir för trångt. Hon föreslog att vi skulle "blanda" på oss. Bra sa jag, så gör vi ;)!

Till er som tycker måndagar är pest och pina kan jag med glädje informera att det är tisdag i morgon:) Ta hand om dig och var tacksam för det lilla i livet, Namaste!

Inga kommentarer: