tisdag 22 januari 2013

Hipp Hipp Hurra för min dag i dag.


Sista kvinna ut denna månad:) nu har vi firat 4 av 5 födelsedagar. Alla på ett bräde i Januari. Det ska jag säga er, att ha alla födelsedagar på årets fattigaste månad är INGEN dans på rosor. Då är det inte bara vi utan bror min och fars sambo oxå......
Tänk att vi ALDRIG lär oss att spara inför denna mastodont månad ;) Jag har redan börjat fundera på att spara ihop till mopparna som ska införskaffas till deras 15 års dag........ ;)

Hur som helst, det var underbart att få vakna till tonerna av "Ja, må hon leva...." Det var min kära make och vår äldsta som kraxsade fram dessa vackra toner kl. 6 på morgonen. De andra två hade helt andra planer, den ena ville hellre klä på sig i hallen utanför sovrummet (så hon ändå hade koll på vad som hände) och den andra var yrvaken och hängde gråtandes på pappas axel.
En eloge till de båda som härdade ut sången ända till slutet. Love you!



Tack, för presenten ;)


Vill man inte bidra till sång får man laga i hop marängswiss ;)

Kvällen i dag har avslutats med ett yogapass med gymnastiska övningar som höll på att ta kol på både rygg och ljumskar. Nedrans tur man inte fastnar i positionerna. Graciös som ett kylskåp i vissa moment kan man säga ;) Sedan var det att relaxa i soffan framför Hollywood fruarna och beundras av Gunillas skådespelartalanger och Anna Ankas smidiga uttalanden. 
Go Natt :)

Inga kommentarer: