söndag 27 januari 2013

Härliga kök

Små barnen leker, stor flickan spelar musik på högsta volym (just nu är det denna låten som gäller, Let her go) maken städar och vädret är ur trist. Då lutar jag mig tillbaka med lap toppen i knät och drömmer mig bort fören stund. Kök är dagens ämne, lite inspiration, vackra färger i kombination med fina inredningsdetaljer = harmoni. Kan man finna dessa kök.....JA. Jag har hittat några som tilltalar mig mycket. Eftersom jag är en lite allt i allo finns det oxå många olika stilar som får mig på fall. Här kommer några .......







Det blir så stämningsfullt att mixa och matcha färger, brunt av olika nyanser är en favorit. Det mjukar upp det hela. Oxå en bra färg att kombinera med enligt Feng Shui. 

Nu ska här ut och lekas, även om solen lyser med sin frånvaro är det skönt att komma ut. Dagens höjdpunkt får bli lekplatsen ;) Lite pick nick och saken är klar.
So long. 

Inga kommentarer: