onsdag 2 januari 2013

Lampa

Så, då har E och M äntligen somnat efter att ha gnällt lite om vem jag killade längst på ryggen, sprungit ner en vända för att säga godnatt och God Jul.......hmmmm....vad får dom allt i från våra små älskade twins ;). Jag har då själv lyckats stranda i soffan med benen upp och Alwin och Gänget i TV-rutan, SKÖÖÖÖÖNT.

Så till andra tankar, nu är jag på jakt efter en lampa att placera på en sideboard. Jag liksom en vän har spanat in en och samma lampa från PB home (hon påminde mig om denna, thanx).

Looks like this ;) Nu ska man bara övertala den som "tror" han har något att säga till om (skriver hon med glimten i ögat). Jag tycker den är jätte fin och något billigare än Tine K lampan som jag egentligen vill sätta klorna i.





Nu önskar jag en skön och härlig kväll.
Tack för denna dag och allt som tillfört något gott, Namaste ;)



Inga kommentarer: