lördag 2 februari 2013

Vårens underbara växter....


Vårens skönheter

Jag kan inte sluta tänka på att våren är på väg med något jag skulle vilja kalla för stormsteg. Vi tog en  något (som vanligt) ansträngande joggning runda idag och solens strålar riktigt värmde! Sååå skönt. Dagar med sol känns helt klart enklare :)

Min och vännens födelsedags fest ställdes in i dag pga sjukdom. Krya på dig ploarn! Rätt kul faktiskt, vi har firat födelsedagar i hop sen urminnes tider. Allt från pyjamaspartyn när vi var små till lite mer vuxna fester med myndighetsdrycker :)

Nu när man ändå fått barnvakt denna kväll, passar vi ändock på att knalla ut på stan och tar oss en myndighetsdryck eller två. Kan ibland vara skönt att avlastas från "nattningsproceduren". I går blev jag varnad av E att hon minsann tänkte ringa Kungen om inte jag oxå gick och la mig NU (kl 19.00), -Ja ha sa jag, Kan du hans telefonnummer? - Nä, du får hjälpa mig........!!
Undra just om våra töser har har placerats i någon av de berömda trots åldrarna :) Hur som helst, Kungen kontaktades iaf inte, det var ju tur!

Nu bär det av till Kobackabana :) Se upp småbarnsföräldrarna är lössläppta ;)

Inga kommentarer: