onsdag 20 februari 2013

Idé torka

Pust, jag har en enorm ide torka när det gäller att pimpa vårt hus! Jag är ständigt inne på hemsidor och ser en MASSA fint som jag skulle kunna tänka mig.......Men, NEJ, jag får det inte att gå i hop här hemma. Undra om jag har blivit så paralyserad av alla inredningsbloggar att min lilla hjärna fått en kortslutning. Jag får nog ta att vila skallen något för att låta det "trilla på" så att säga. Alternativt ta hit min inrednings tokiga kompis för lite hjälp i tänkande.
Nu kanske man skulle kunna tycka att det är löjligt allt i hop och tycka: -"I-lands problem". Jag instämmer!
Men det är någon slags skön ro som infinner sig när man har "ordning på torpet" så att säga :)

Jag har en favvo blogg som jag fann en (ljus) idé på, via bloggen Add Simplicity som jag för övrigt tycker är mycket inspirerande och idérik. Hon skriver så härligt och verkar vara högst normal och förskönar inte livet mer än normalt ;) För som vi alla vet är vardagen inte vardagen utan lite upps and downs i allt. Så även med inredning, som sagt.


Det perfekta romantiska ljuset för de ännu mörka kvällar som vi fortfarande får tampas med på gott och ont. Ljuset kan man finna här

Nu blir det lite Yoga här hemma......love it!

Inga kommentarer: