tisdag 12 februari 2013

Semlans dag......

....jo, jag tackar jag!! Sitter här nu och känner mig as mätt efter en mastig wiener semla. Det finns inget GODARE än just wiener semlan :) Ok, det var det det! Inga mer semlor detta året. Nu ska man ju "snart" ta sikte mot beachen 2013. Jag har då ingen direkt lust att skutta runt på stranden med, inte bara en blålila kropp efter vintern, utan dessutom vara belamrad med semlor som lagt sig som volanger kring midjan. Föreställ er den bilden, lite rolig faktiskt.......







Nog om semlor. Nu ska jag hugga tag i tvätten, på torsdag far jag, P och stortjejen till London för att hon och vi ska få kvalitetstid tillsammans. Det är mycket med Knoll och Tott mest hela tiden nu och nu ska vi ägna oss åt bara henne. Tur för mig och F att kära maken tycker det är lika roligt med shopping som vi ;)

God kväll :)

Inga kommentarer: