måndag 18 februari 2013

Londonresan

En lyckad Londonresa att lämna bakom sig och få minnas tillbaka till. Vilken fantastisk helg med F och maken. London erbjöd fint och skönt väder (mycket mildare än här i Svedala), Shrek musikal, som antagligen jag gillade mer än de andra två ;) Även om det var Shrek så erbjöds det gåshud...... waow, det är såååå himmelens häftigt när de duktiga sångarn kommer upp i ton och tar i från tårna.

Fanny njöt för fulla muggar av att få spendera tid med sina föräldrar. Visserligen så saknade hon sina systrar från första stund. Det är märkligt det, ena stunden är det pest och pina att behöva ha de små knottisarna runt sig och andra stunden saknar hon dem........ Det är väl det fenomenet som kallas för syskon kärlek???? Hur som helst, en del shopping blev det och butiker som var prio för snuttan var GAP, Hollister, Boots (för smink och annat spännande). Höjdpunkten för mig var att få träffa min "bästis" och hennes fästman. Den stackarn får stå ut med att tillkallas för Mike (min väns ex hette så) fast han egentligen heter Mark. Hoppas han förlåter mig!




On our way :)


 Here we are :)

London är absolut inte sista gången jag reser till, även om jag vill att min kompis flyttar hem hit till västkusten kan det väl vara lite bra att hon bor där hon bor då då! 
Therese, om du läser detta så tack så himlans mycket för att vi fick komma och förgylla våra dagar!

Good night!


Inga kommentarer: