måndag 4 februari 2013

Söta idéer för barnrum


Vi har snart bott i huset i 8 månader och nu börjar jag gå igenom rum för rum. I dag kikade jag in lite idéer på RH Baby and child, dom har ju så innerligt tuffa, fina och söta inrednings detaljer och barnmöbler. Se bara väggen med alla inramade vita vilda djur. Så tufft....... 



... och stolen till vänster sen, sådan skulle jag själv kunna tänka mig att ha i P:s arbetsrum:)


Tänk om Knoll och Tott skulle ha en tipi som nedan, så gulligt. Nu bor man ju inte på de ytor som dom visar i alla amerikanska heminrednings magasin eller hemsidor dock. Glad är jag i och för sig för det, ytan ska ju dock städas ;) Apropå städning så blev jag attackerad av en damråtta stor som en schäfervalp häromdagen......ghaaaa! Jag tycker inte man gör annat än att städar. Fast dock har jag kommit till den gräns där jag känner att det är ganska OK att bli jagad av damråttor så länge det är någorlunda undanplockat :)


Det var alles för i dag, nu tänker jag gå ut och stångas av en stormvind, för attans vad det blåser här på västkusten, jag tar med mig mannen han får hålla i mig:)


Inga kommentarer: