onsdag 4 februari 2015

Kontor/läshörna

Nu har jag sen vi flyttade in i vårt älskade hus funderat lite på hur man skulle kunna göra det mysigt uppe på vår övre hall. Där min man även sitter när han arbetar hemifrån. Det är en del klassisk inredning som gäller för hans del och som även jag tycker är fint men jag älskar ju inredning med inslag av natur och med lite liv och själ i som exempelvis äldre möbler patina eller sådan man vet att någon gjort "by hand" så att säga. Det skulle få bli den matta vi beställt från Marocko då... ;)
Det kan säkert ske en och annan förändring när min man sen ska tycka till eller om jag säl kommer underfund med något som skulle bli snyggare.

1. Vägglampa från Olsson & Gerthel 2. Fåtölj Åhléns, kudde Chhtwal&Jonsson från Artelleriet 3. Day Home Camp table 4. Egen bild från New York samt poster från Desenio 5. Egenbeställd matta från Tanger

Från mig till dig, en riktigt go kväll!

Inga kommentarer: