onsdag 19 augusti 2015

Ett personligt badrum med karaktär

Jag gillar detta badrum med en harmonisk blandning mellan gammalt och nytt, mjuka material mot hårda (yin och yang). Dessutom har de på ett enkelt sätt utan att överdriva fått med samtliga element för att skapa ett harmoniskt badrum.


Med ett vacker fönster mellan sov och badrum skapas ett "gratis" ljusinsläpp. Det vill sig till att inga obehöriga kliver in i sovrummet när man tar sig en dusch :)




Vad sägs om en vägg i mässing (vet inte materialet men det ser ut som det). Ett högst personligt badrum med karaktär alltså... härligt!

En sak till, hur skönt är det inte med denna sommarvärme som fullkomligt omfamnar en när man kommer hem från jobbet? Helt underbart! Jag har lärt mig att njuta av varje sekund (ibland glömmer jag men det är bara att öva på det igen ;) )

Ta hand om dere!
Kram 

1 kommentar:

Ekenäsliv sa...

Amen vilket badrum alltså!
Sparade varenda bild i min Badrumsmapp på pinterest:))
Tack för din kommentar om glasverandan! Funderar med på en matta, men har skippat det med gardiner. Gjorde en moodboard med så som jag skulle önska att det kan bli:
http://www.ekenasliv.se/2015/08/moodboard-glasveranda/
Ha en riktigt fin kväll!
Kram Anna