fredag 14 augusti 2015

Att placera tankarna på annat...

Idag mina vänner har jag haft en tung dag på jobbet. Arbetar man som biståndshandläggare kan man höra ett och annat elände. Så vad gör jag för att avleda sorgsna tankar? jo, jag tänker på inredning- smart va :)

I dag plingade det till i min inbox från rum 21 och nyheter på dettas sida uppenbarande sig.
Det kan tänkas vara ytligt, men tro mig. Jag köper inte allt bara för jag har intresset, nej nej....absolut inte. Jag bara insuper allt fint!

Som sagt idag dök denna skönhet upp framför mig! Jag var bara tvungen att söka miljöbilder.

Här hittade jag denna

...och här

... och här.

En läder stol med träkarm ger dig både eldelement och jordelementet (är hela stolen svart kan denna sammantaget ge vattenelementet på grund av dess färg).

Ha en skön fredag kväll!
Kram

Inga kommentarer: