onsdag 24 juni 2015

Ljuva färgval hos Lexington

Det har säkert inte undgått er men jag vill ändå visa dessa fina bilder från Lexingtons sommarkollektion 2015. Färgvalen får en att känna ett lugn. 

Passar mig perfekt med denna lugna nyans i mitt liv just nu. Färgerna är introverta och får dig förhoppningsvis att uppleva ett lugn. Den vita färgen må vara en chi höjare men tillhör också metallelementet som centrerar energier, samlar i hop dina stressande tankar. 


Lexington
Tänk att få dyka ner bland dessa fina lakan. 


Lexington
Varför inte vira in sig en en av de fina handdukarna efter en dusch :) 
Glöm inte att gömma handdukarna från din tonåring (om du råkar ha en sådan hemma) som får för sig att färga håret, det gjorde jag ;)

Vips så var där blekfläckar på våra fina, lite dyrare handdukar....

Man ska inte vara materiell men man kan ju inte annat än att få lov till ett smärre utbrott och en suck ;)

Hej så länge!
Kram


1 kommentar:

Ekenäsliv sa...

Så fint!!! Gillar verkligen Lexington.
Vi har bäddset därifrån och de är verkligen underbara, och håller verkligen måttet år ut och år in kan jag säga:)
Ha de!
Kram Anna