måndag 22 juni 2015

Black and White interior design

Hejsan på er :)

Jag har tittat runt lite i cybervärlden i dag. Jag gillar svart och vit inredning OCH det får gärna vara en blandning med inspiration från andra delar av världen. Alltså den eklektiska stilen
En sak slog mig, den svartvita inredningen känns på något sätt mer levande när det kommer till byggnader och former som inte är så raka som den skandinaviska designen gärna tenderar att vara.

Kolla här och döm själva...



Dock i trappen skulle man kunna tänka om. Här kan jag nästan lova att chi (energi) fullkomligt rusar ner! Dessutom är färgen svart förknippat med vatten inom Feng Shui. En liten broms här kanske...


Jag är nästen säker på att detta kök är svensktillverkat men på något sätt händer det grejer här ändå.



Vad tycker ni? Känns det inte lite mer levande, den svartvita inredningen när det plockas in lite former i inredningen.

Ha en skön dag, nu blir det att kurera sig efter en sommarförkylning som jag oturligt nog åkt på.
Hej och kram :) 


1 kommentar:

Ekenäsliv sa...

Hej!
Vilken fin blogg du har :)
Hittade din blogg och ditt IG konto via Susanna Utbult:)
Gick en kurs för henne för ett par veckor sedan, så otroligt inspirerande.
Nu ska jag försöka få tag på det där kuddfodralet;)
Ha de gott!
Kram Anna