torsdag 13 november 2014

Den berömda TV-väggen

Herre gud vad tråkig vår TV-vägg är!!! Tack och lov att Jannice Wistrand har lanserat sin färg Simplicity i Kalklitir som säljs hos My Habitation då fick jag en spark i baken för att fixa och dona och eventuellt färgsätta en snutt inne i TV-hörnan. Jag är nämligen ett fan av den färgen :)

För övrigt  tänker jag mig att bygga en plats byggd bokhylla där man liksom bygger in tv:n i bokhyllan. En sådan fin skapelse som man ofta ser i amerikanska fina hus. Jag har nog en viss förkärlek till den amerikanska inredningsarkitekturen och exteriören med för den delen.  

Jag har bara ett litet hinder och det är min kära make som ställer sig kritisk till mitt experiment. Jag vänder och vrider frågan med honom ett tag och tillslut är det han som tror att han har kommit upp med idén, smart va;)

Tv-hörnan är så dödens tråkig att jag inte ens kan lägga ut en "icke" effektfull bild :)


 Har ni tips på fina tv hörnor blir jag glad av att få er "point of view"

Bild en är lånad från My Habitation.

Bakom molnen skiner solen!

Inga kommentarer: