lördag 8 november 2014

Dagens ungdom :)

Ja, vad ska man säga.....
"Klockrent" budskap ;) Det är faktiskt sant, vi tonårsföräldrar ska nog vara glada att våra tonåringar hänger framför iPad och iPhone i stället för det som framkommer som ett budskap på ljuset. Dock skulle jag önska att det inte var sååå mycket framför dessa paddor och telefoner. Jag vet inte med andra men här hemma är man uppenbarligen lite av en idiot när man säger till att -"nu får det räcka".

Klampandes i golvet som om hälarna hade blyinfattningar, himlande ögon, mäktiga suckar och diffusa mumlingar är svaren man får för att man visar sin kärlek. Jag vet inte hur många gånger jag bett min mamma om ursäkt för mitt uppträdande i tonåren.  Love her ;)


Från det ena till det andra kommer bilder på hennes omstylade rum komma upp inom kort.
Nu blir det lördagsmys med våra triss i damer E, M & F.