torsdag 27 november 2014

Adventsljusstakar

Jag ÄLSKAR 1:a advent. Jag har lite svårt för att se stjärnor och stakar innan. Vad andra än tycker så förstör man ju traditionen när de kommer fram innan....så tycker jag :)
Jag går helt klart med på att lysa upp tillvaron utomhus. I Thailand hag man ljusslingor året om så det stör mig inte, det är snarare mysigt. Men attans att stakar och stjärnor åker upp innan 1:a advent ;)


Jag har hittat ett lite axplock av stakar och en stjärna som jag tycker om. Stjärnan är från PRHOME, till höger om den, den ur snygga men ack så dyra  elljusstake i mässing formgiven av Sabina Grubbeson, den vita med pippin är ju söt (kanske inte passar hos mig men ändå) finns på Åhléns och den vita under är Måseskär och de två andra finns på Åhléns. 

Happy shopping :)

Snart så, kommer stakarna fram hos oss!
God afton

Inga kommentarer: