måndag 4 januari 2016

Mitt första uppdrag

Nu är jag i full gång med mitt första uppdrag som inredare. Jag får liksom nypa mig i armen, det är så himla roligt och givande. Dels träffa personen/personerna som bor i huset och dels få äran att ta fram ett möbelförslag!

Jag kan dock inte kalla mig certifierad Feng Shui konsult ännu men vet ni vad, nu är jag helt klar med mina uppgifter och ska lägga dem på lådan i morgon :) så inom kort hoppas jag på mitt efterlängtade certifikat.

Jag höll nyligen ett informationsföredrag om Feng shui på Yoga room i lilla staden där jag bor. Jag är så tacksam för den "peppning" jag fick innan jag skulle ställa mig där framför okända och jag tog till alla knep jag fick OCH LYCKADES galant! Ett särskilt tack till Anna som driver denna fina blogg!

Nog om detta.

Tillbaka till inrednings uppdraget jag är i full färd med. Familjen umgås gärna med släkt och vänner och vill där med kunna få plats för några stycken.

Om man är några i familjen är det trevligt om man bl a. har ett köksbord där efter.

Jag talar om energier (chi) som följer formen. Det är enklare för energierna att skönt ta sig runt bordet om det är runt eller ovalt till formen. 


Det ges naturligt utrymme för alla att komma till tals, särskilt kring ett helt runt bord. 

 Bilderna är lånade från Mio och Elle Decoration

Hoppas ni har det bra för det var ett tag sen som jag var här inne nu.
Kram till er! 

1 kommentar:

Ekenäsliv sa...

Heeeej och TACK gulliga du <3
Himmel så glad jag blir att allt gått vägen!!
Tvivlade ju aldrig, men jag vet vilken lättnadskänsla det är när man är klar med något.
Checkar av och känner att man gjort det man ska och kan.
Stort GRATTIS!
Jag följer med på din fortsatta resa nu med stor tillförsikt!
Varma kramar Anna