lördag 25 april 2015

Aprilväder

Jo, men i dag har vädret varit som det varit så att säga. Här på västkusten har vi liksom fått smaka på alla årstider i dag, snålblåst, solsken, starka vindar och kyla..... till råga på allt har det varit gårdsstädning här i dag och vi kunde inte vara med. Vår stora tjej spelade fotbollsmatch och det missar vi inte.

Hoppas hon inser en vacker dag hur mycket tid vi ägnar hennes fotboll (för att vi vill givetvis) för det kommer dagar då vi får höra: -"Ni har ALDRIG tid för mig", - "Ni bryr er inte om mig!!"
Jag kan höra mig själv i henne och jag kommer så väl i håg tiden runt 14, 15, 16.....

Hur som helst, gårdsstädning. Det är alltid (tycker jag) lite pinsamt att "rymma" från denna. Men jag jag drog mitt strå till stacken när vi väl kom hem igen. Då blev det att rensa bäcken och det mina vänner tog stryk mot ryggen det. Det får bli en motrörelse sen, någon form av "kobra" rörelse eller något.






 För någon dag sen sken solen och då fick jag lov att testa kameran som jag inte använt på länge. E och M spelade fotboll. Varje gång jag ser dem leka med varann tänger jag att det måste vara toppen att ha en tvilling syster. Men när när frågar dem så tycker ena att det är ok och den andra inte.... ;)

Jag önskar just Dig en skön lördagskväll!!
Kam


Inga kommentarer: