måndag 15 december 2014

Master bedroom

Se sådär en gång i veckan går jag bananas på inredningen i mitt eget hem. Jag tenderar vara bättre på att se lösningar och idéer i andras hem än mitt eget. Nu gäller det att plocka fram den kreativa sidan hos mig själv. Trots det skulle jag behöva lite kommentarer från andra.....
Säg mig, hur tycker ni? En bordlampa eller vägglampa (vägglampan ska höjas något). Sen för all del skadar de ju inte med något på väggarna ;) Några tips där, tas tacksamt emot. 



Men se sär, solen har kikat fram. På med skorna och ut för att samla D-vitaminer. Det får bli en skön promenad i dag för i dag är det dags för 110 Squats. Jag följer ett trettiodagars program och jag lovar det är minst lika svårt att komma i håg att göra det varje dag, som att komma ihåg att ta vitaminer eller p-piller (när jag nu knaprade sådana :) ). Jag undrar just om det är "Måstet" som får en att glömma.....

Som sagt tips tas tacksamt emot. 
Kram

1 kommentar:

Unknown sa...

Va fint du har Rebecca! :) Jag skulle tro att vägglampa, något höjd och centrerad över sängborden skulle ge rummet en lite luftigare känsla...? Så underbart med ett fönster över sängen! Mer bilder! ;)

KRAM

/Lena