lördag 9 mars 2013

Klädvisning

Helgen har gått i ett enda huj känns det som (det är i och för sig bara lördag:) ). Igår middagsgäster och i dag POMP de LUX visning. Ursöta kläder till små killar och tjejer. Det fina med det hela är att det kommer hem en trevlig tjej som visar upp kollektionen och att man då får möjligheten att klämma och känna sig fram vad som skulle vara bäst :) Nu är det ju så att mina tjejer inte längre är så lätta att påverka i val av kläder..... Mamma tycker en sak och flickorna något HELT annat. Här går våra tycken lite i sär kan man ju minst sagt säga ;) Det sägs ju att det lär vara bra att barn har en egen vilja men ibland skulle det vara liiiiite kul att få klä dem i det jag tycker är fint. Massa härliga färger i årets kollektion, peach, rose, off white och någon skön grön.

Let´s shop :)


 Lilla M synar vad som skulle passa för att välkomna våren :)

 Lilla E tänker... "här behöver man ta igen sig innan shoppingen startar"... Mamma tänker: " En av de finaste man har lägger man på bordet"..... ;)


Massor av fina plagg!



Efter allt ståhej skulle jag nu smälla ner mig i min sköna säng föra att "data" lite i min ensamhet, trodde jag ja!!!! Kidsen är i hasorna ändå. Jo, jag vet......skönt att vara älskad men det kan oxå vara MYCKET skönt att få vara ensam i bland också :).....

Nu väntar melodifestival och lördagsgodis! Yehaaa.

Go kväll!

Inga kommentarer: