torsdag 26 januari 2012

Så i dag, äntligen......

Nu är det på plats!!! I mina ögon kommer det att bli hur perfekt som helst. Jag måste nypa mig i armen för att fatta att det hela är sanning. Jag känner mig oerhört lyckligt lottad som får uppleva ett sådant här projekt.



Före..... 


 I dag kl. 08.00...


...samma tid fast nu kom sidan på plats....






I dag mitt på dagen, min anlitade fält fotograf Sandra var på plats och plåtade :)




Åter igen trädde bästa Sandra in och gjorde en insats för sina blivande grannar ;)

 

I dag kl. 16.30...


Vi passar på att göra lite änglar mitt upp i all fascination över hur man får i hop ett stort hus på en dag. M undrade mest över varför det hade tagit bort halva taket!! (inte över att, varför det inte satt dit det ännu ;)) Dom är för härliga mina små snö änglar!

Inga kommentarer: